جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

آخرین ارسالی های انجمن

خوش آمد گویی


سلام

حتما تو این سایت مهمان هستی که این بلوک واست باز شده

خب کاربر عزیز برای اینکه بتونی تمام امکانات سایت رو ببینی و ازشون استفاده کنی بهتره تو سایت عضو بشی چون خیلی از امکانات واسه شما قابل نمایش نیست

امیدوارم از سایت ما لذت ببری

از دوستانی هم که میتوانند نرم افزاری را آموزش بدهند دعوت به عمل می آید


موفق باشید

یاحق

مدیر سایت.دهقانی


  • نویسنده :
  • بازدید : 19 مشاهده

سئو چیست

چگونه شماره یک در صفحه نتایج گوگل باشیم؟

برای اینکه بتوانیم یک سایت را به صورت حرفه ای سئو کنیم لازم است تا سه مرحله اصلی و پایه ای سئو سایت را انجام دهیم که در زیر این سه مرحله را بیان کرده ایم:

1. Technical SEO

2. On Page Seo

3. Off Page Seo

در ادامه به تعریف هر یک از این بخش ها می پردازیم.

چرا سئو در فروش تاثیر فوق العاده ای دارد؟

سئو فقط در مورد موتورهای جستجو نیست. سئو برای بهتر بودن سایت شما برای بازدیدکنندگان نیز می باشد. این مقاله آموزشی برای توصیف کردن تمام بخش های سئو طراحی شده است. در این مقاله از کشف و توضیح دادن قوانین و اصطلاحات (کلمه های کلیدی) که باعث ایجاد ترافیک (بازدید) می شوند، تا ساخت یک موتور جستجوی مناسب و کاربردی برای سایت و ایجاد لینک ها و بازاریابی های منحصر به فرد و با ارزش را به شما توضیح خواهم داد.

نگران نباشید، اگر در این مورد دچار سردرگمی شده اید، تنها نیستید.

10 دلیل که سایت من نیاز به سئو دارد.

در اینجا به بررسی و تعریف 10 دلیل که سایت شما به سئو نیاز دارد می پردازیم.

  1. از رقبا پیشی بگیرید.
  2. در صدر نتایج گوگل دیده شوید.
  3. مشتریان هدفمند را به سایت خود هدایت کنید.
  4. فروش خود را چند برابر کنید.
  5. هزینه ی سئو بسیار پایین تر از تبلیغات اینترنتی می باشد.
  6. هزینه ی سئو قیمت کمتری نسبت به تبلیغات گوگل دارد.
  7. ترافیک در سایت بالا می رود.
  8. الکسا پایین می آید.
  9. برند سازی انجام می گیرد.
  10. اعضای سایت شما بسیار بالا می رود.

چرا موتورهای جستجو نمی توانند سایت من را بدون سئو بسنجند؟

موتورهای جستجو هوشمند هستند، با وجود پیشرفت فراوان هنوز به توسعه احتیاج دارند. موتورهای جستجو همواره در حال فعالیت در جهت بهبود بخشیدن به تکنولوژی به منظور بررسی عمیق تر در وب و بازخورد بهتر نتایج از کاربران هستند. اگرچه، محدودیت هایی نیز در نحوه عملکرد موتورهای جستجو وجود دارد. سئوی صحیح می تواند هزاران بازدید و توجه را به طرف شما هدایت کند، در حالی که حرکات اشتباه می تواند سایت شما را از نتایج جستجوها به صورت عمیق عقب انداخته و یا سایت شما را در جایی که قابلیت مشاهده ی آن در کمترین حد ممکن است دفن نماید.

قیمت سئوی یک وب سایت و یا یک کلمه کلیدی چگونه برآورد می شود؟

یکی از سوالاتی که برای خیلی از کارفرماها وجود دارد این است که قیمت هر کلمه کلیدی چگونه تعیین می شود و این اعداد و ارقام از کجا درآورده میشود.

دادن قیمت یک کلمه کلیدی دارای ملاک های بسیار متفاوتی مثل سختی کلمه، میزان کار کردن رقبا، میزان زحمتی که باید برای رسیدن به صفحه یک کشید، تعداد سیلاب های کلمه، تعداد محتوایی که باید برای ان کلمه کلیدی تولید کرد و... بستگی دارد. که با بررسی هر کدام از ان ها می توان متوجه شد که چقدر قیمت دارد.

Google Adwords چیست؟ 

Google Adwords  شامل تبلیغات شما در سایت گوگل می شود: این سرویس که توسط گوگل ارائه شده  این امکان را به شما می دهد که سایت شما توسط  تمام کاربرانی که در حوزه ی فعالیت شما جستجو می کنند دیده شود.

اما خیلی از افراد فکر میکنند که گوگل ادز به سئو کمک می کند. اما باید جواب داد که بودن در شرایط تبلیغات و در جایگاه اول صفحه یک گوگل هیچ تاثیری در سئو سایت شما نخواهد داشت.

مگر اینکه کاربران شما بعد از دیدن یکبار از سایت شما دفعات بعدی هم به سایت شما اعتماد کرده و به سایت شما بازگردند. این گونه می توانید نرخ تبدیل خوبی را به دست اورید.

اصطلاحات رایج در سئو:

SEO:

(search engine optimization) بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو یا همان سئو. 

HEO:

(Human Experience Optimization)  اینکه شما سایت خود را برای کاربران خود بهینه کنید که شامل بخش های زیر می شود:

  1. رابط کاربری
  2. ui/ux
  3. محتوا خوب
  4. ساده بودن و دسترسی راحت به قسمت های مختلف سایت

SMO:

(Social Media Optimization) سوشال مدیا سیگنال ها، یعنی شما از شبکه های اجتماعی برای سئو سایت خود کمک بگیرید. یعنی شما کاربران داخل شبکه های اجتماعی خود را به سمت سایت هدایت کنید و از آن ها در ارتقا رتبه سایت خود کمک بگیرید.

UI:

(User Interface)  به ظاهر سایت یا قسمتی از سایت گفته می شود که کاربر شما با آن در ارتباط است و آن را می بیند.

UX :

(User Experience) زمانی که مخاطب وارد سایت شما شود و از سایت شما خوشش بیاید به آن تجربه کاربری می گویند. 

اگر شما از یک سایت خرید کنید و از آن لذت ببرید یا از آن ناراضی باشید نشان دهنده ux یک سایت می باشد. هر چه ux سایت بهتر و قوی تر باشد سئو شما بهتر و بهتر خواهد شد.

 

Landing Page:

لندینگ پیج ها یا صفحات فرود، به صفحات گفته می شوند که کاربران سایت بعد از سرچ در گوگل وارد سایت شما می شوند. 

برای مثال شما داخل گوگل کلمه سئو را سرچ می کنید و وارد این صفحه از سایت ما می شوید. این صفحه به عنوان صفحه فرود سایت ما برای شما در نظر گرفته می شود.

Keyword :

کلمات کلیدی، یکی از مهمترین بخش های سئو هستند که باید به شدت به آن ها توجه کرد. در ادامه در مورد آن ها صحبت خواهیم کرد که چگونه انتخاب کنیم و آن ها را سئو کنیم.

On Page Seo:

به مجموعه اقداماتی که برای بهینه سازی و سئو سایت در داخل سایت انجام می شود. مثل تولید محتوا لینک سازی داخلی و ...

Off Page Seo :

مجموعی از عملیاتی که برای سئوی سایت خارج از سایت انجام میشود مانند: لینک بیلدینگ و سوشیال سیگنال ها می باشد.

 

تظرات ارسال شده

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی